muzyka

wtorek, 28 czerwca 2016

Drugie Liebster Blog Award (LBA)

No dzień dobry! :D Przyszłam do was dzisiaj z LBA ^^
Do tego nominowała mnie Posy232 z bloga:
na który serdecznie zapraszam!


Może przejdźmy do pytań!

1. Lubisz ananasy?

Jest to jeden z owoców, których nie lubię. Zdziwieni? Wiecie... Ja tam bym wolała borówki ^^

2. Co sądzisz o oddawaniu nominacji, np. do LBA?

Ogólnie to bardzo się cieszę, że powstało coś takiego jak LBA :) Dzięki temu możecie mnie bliżej poznać, wiedzieć kto pisze te wszystkie bzdury na tym blogu :D 
Dzięki oddawaniu nominacji, mogę też poznać innych, tak więc dla mnie to wielki plus.

3. Ulubiony sport?

Jak tylko słyszę słowo ,,sport" to pragnę gdzieś się schować :D Jedyny, który ,,jako tako" lubię to siatkówka.

4. Ulubione danie z truskawkami?

Zostańmy przy szarlotce i gofrach <3

5. Czy Twoim zdaniem nadzieja jest matką głupich?

Rany! Trudno sformułować tę odpowiedź. Sądzę, że nie. Ostatnio bardzo często to nadzieja utrzymuje mnie przy lepszym humorze. Gdyby jej nie było, hmm... To byłby chyba zupełnie inny świat ;) 

6. Największe marzenie?

Nie mam największego. Mam takie drobniejsze, a jest ich multum. Wypisałabym je, no ale, chyba byście się zanudzili :D

7. Na jakim instrumencie grasz, lub chciałabyś grać?

Śpiew to też instrument, prawda? Podobno najpiękniejszy :)

8. Co Twoim zdaniem jest ważniejsze - przyjaźń czy miłość?

Chyba każdy by odpowiedział: przyjaźń, bo przetrwa to najgorsze, itp. 
Ale miłość też jest cudowna. Chociaż jakoś sobie na razie dałam spokój z chłopakami xD
Dzięki niej, znajdziesz wsparcie, zrozumienie, czegoś Cię nauczy, zostaną wspomnienia godne zapamiętania. 

9. Trzy rzeczy, które musisz zrobić w te wakacje?

- Przeczytać Percy'ego Jacksona (1 i 2 serię) po raz szósty :") 
- Zakończyć swoją powieść o Miraculum na wattpadzie. (dopiero co zaczęłam, ale trudno)  Tu znajdziesz link: klik
- nie mam pojęcia :")

10. Ulubiona piosenka?

Alan Walker - Faded

11. Najlepszy, twoim zdaniem sposób na promocję bloga?

Nie promuję bloga. Wszystko samodzielne, ludzie po prostu wchodzą, zatrzymywać nie będę ;) 


Nikogo nie nominuję, więc pytań też nie będzie. Jeżeli dostanę jeszcze jedną nominację do LBA, to wtedy się na to zdecyduję. Dziękuję jeszcze raz za nominację! :)

Płonący Kosogłos

2 komentarze:

  1. ACH!! Uwielbiam czytać LBA!! Zresztą tak samo jest z notkami od autorów... taaa... uznajmy, że jestem oryginalna, a nie dziwna, dobrze?? XD
    Odpowiedź na pytanie 3... kurcze... normalnie jakbym siebie widziała!! Z tym, że u mnie jedynym sportem jaki lubię (i ten akurat to baaaardzo lubię) jest... jazda konna :)
    Och! Ja również bardzo lubię piosenkę Faded!! Jest to jedna z moich ulubionych piosenek, które są... nowe? Ostatnio zaczęłam słuchać utworów, które... no raczej nowe nie są, bo w większości powstawały jeszcze przed tym jak się urodziłam, ale nieważne :D
    W sumie to nie wiem co jeszcze napisać... AAA!! Już wiem!!
    Gratuluję nominacji do LBA! W pełni zasłużyłaś :)
    Pozdrawiam
    (ta nieogarnięta, szalona, zakochana w Finnicku, Samie, innych bohaterach książkowych i aktorach, miłośniczka niemiłosiernie długich komentarzy) love dream

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, jesteś oryginalna ^^
      Nie jesteś dziwna, cieszę się że chociaż trochę jesteśmy do siebie podobne xD
      Dziękuję, uwielbiam LBA

      Również pozdrawiam

      Płonący Kosogłos

      Usuń