muzyka

niedziela, 24 stycznia 2016

Liebster Blog Award (LBA) 11 pytań, 11 odpowiedzi.

Do LBA dostałam nominację od  Sia THG z bloga Igrzyska śmierci:Nowa historia.
Jestem w szoku trochę :D Ale bardzo dziękuję za tą nominację, bo dzięki niej trochę mnie poznacie :) Gdybyście chcieli coś o mnie wiedzieć, pytać w komentarzach, a ja odpowiem ;) No więc właśnie odpowiem na 11 pytań zadanych przez Sia i później będę nominować kilku blogerów :D 

1. Twój ulubiony aktor/aktorka?

Przed obejrzeniem Igrzysk Śmierci nie miałam zbytnio jakiś faworytów, jednak gdy zobaczyłam rolę odegraną przez Jen i Josha, wszystko się zmieniło :) Teraz są moimi ulubionymi i oglądam każdy film, w których grają :D Czy razem, czy osobno - są świetni.

2. Co cenisz w ludziach?

Cenię to, że są sobą. Nie są fałszywi i potrafią pomagać. A do pomocy potrzebne są chęci, których oczywiście czasem nie ma, ale pomoc innym jest niesamowita :)

3. Do jakiego dystryktu chciałabyś należeć?

Gdyby chodziło o osoby zamieszkałe dystrykty, wybrałabym dystrykt dwunasty, oczywiście ze względu na Katniss, Gale'a, Haymitcha i Peete. Ale ogólnie to bardzo zaprzyjaźniłam się z dystryktem czwartym. Kocham morze,kocham wodę i w ogóle bardzo mi się spodobał :D Znicz dla Finnicka [*] 

4. Czy masz jakieś dziwne nawyki?

Według moich kochanych przyjaciół - których oczywiście pozdrawiam xD czytanie jest strasznie nudne,a książka składająca się ze 100 stron jest nie do przeczytania. Jednak ja inaczej sądzę. Życie bez książek byłoby nudne i nie do zniesienia ;/  Teraz moim nawykiem jest ciągłe czytanie swojego bloga, czyli wypatrywanie jakiś błędów :P Lubię ideal xD

5.Jesteś poukładana czy roztargniona? 

Roztargniona! Już od razu się przyznaję. Czasem zapomnę o napisaniu rozdziału, a gdy sobie już o tym przypomnę to jest za późno i piszę rozdział na drugi dzień ;P W szkole nie potrafię się skoncentrować (Na szczęście jeszcze mi tydzień ferii został :D) i ten noo... Raczej nie kojarzę się z poukładaną osobą. 

6. Jaki był powód powstawania Twojego bloga?

Oj...Było trochę tego ;P Pisanie to moja pasja, a jak zobaczyłam IŚ,WPO,K1 I K2, a w dodatku przeczytałam książki - trylogię, to od razu wiedziałam że czas na mnie, czas na to aby napisać coś! D: Dawniej moim ulubionym filmem był animowany pt: ,,Jak wytresować smoka" i też pisałam opowiadania :) 1 opowiadanie zgarnęło 900 komentarzy, a drugie 700, więc postanowiłam że czas na IGRZYSKA! No i tak sie zaczęło to blogowanie ;P

7.Kim chcesz zostać w przyszłości?

Piosenkarka prowadząca bloga :D Wiem że to raczej nie możliwe, ale marzenia jak marzenia, bez nich człowiek nie potrafi dobrze funkcjonować ;3

8. Co byś wolała: Żeby Katniss była z Gale'm czy z Peetą?

No skoro prowadzę bloga na temat Peety i Katniss to raczej PEETA ;P 

No ale przyznam, że w IŚ Peeta był małą ciotą xD Ale w WPO zakochałam się w nim <3 Kochał Katniss  i był gotów poświęcić za nią życie, co oznacza dowód miłości :) A w dodatku moim zdaniem Gale nie pokazywał w tej trylogii jaki jest romantyczny, więc Peeta moim zdaniem górą ;D

9. Oglądasz jakieś seriale?

Tak ;) Niestety w czwartek się skończy i już lecą jakieś nowe :/ Tytuł: ,,Za głosem serca" bardzo polecam! ;d

10. Twoje największe marzenie?

Żebym miała prawdziwych przyjaciół. Niektórzy są fałszywi. Chcę być w gronie prawdziwych przyjaciół.

11.Ulubiony film, prócz Igrzysk śmierci?

Tak serio? XD Nie mam XD IŚ forever :3 Choć na prawdę będę tęsknić za tym filmem :/ Już nie ma tego uczucia, które towarzyszyło mi podczas czekania na premierę Kosogłosa, już nie czekam. Teraz pora na mój blog, który kontynuuje ten cudowny film :) 

                                                                                           

No więc to koniec odpowiadania na pytania ;) 

Nominuję: 

- Aaliyah Hunger Games
- Anne

I tyle na razie :)

Pytania:

1. Czemu prowadzisz bloga?
2. Twoja ulubiona postać z ulubionego filmu? 
3. Co Cię motywuje do dalszego pisania?
4. Który strój na paradzie trybutów Ci się najbardziej spodobał?
5. Twój ulubiony dystrykt?
6. Co sądzisz na temat przemocy?
7. Jakie masz postanowienia na ten rok?
8.  Jakie masz marzenia?
9. Ulubione 3 piosenki?
10.  Ulubiony cytat?
11. Pamiętasz jakiś sen z dzieciństwa? (Jeśli tak to opowiedz krótko)

No więc 11 pytań jest, 11 odpowiedzi, dziękuję za nominację! :D Liczę na jakieś pytania w komentarzach do mnie :) Szybko na nie odpowiem.

4 komentarze: