muzyka

środa, 8 lutego 2017

Odbudujemy bloga i przywrócimy go do życia.

Witajcie przepełnieni nostalgią Trybuci, bądź osoby, które jeszcze mnie kojarzą i czasem zaglądają na tego bloga.
Podjęłam niejaką decyzję odnośnie dalszych losów Peetniss, aczkolwiek nie wiem, czy wam się spodoba i przypadnie wam do gustu. Otóż gdy patrzę na każdy rozdział, który pisałam z brakiem dokładności i wprawy, mam ochotę usunąć bloga, skulić się w kulkę i nie przyznawać do popełnionego błędu. Praktycznie przez pół roku nie dawałam oznak życia i niczego nie wstawiałam - miałam wiele powodów i wciąż nie nabrałam ochoty na pisanie nextów o beznadziejnej treści. Polemizowałabym o tym co zrobić z tą stroną, jednak już mam pojęcie o niektórych sprawach i otworzyłam swoje oczy.


Przywróciłam KAŻDY - co do jednego rozdział do wersji roboczej. Będę w powolnym tempie poprawiać, lepiej składać zdania i wzbogacać je w ogrom niespotykanych słów, by nabrały one sensu.
Nie zrobiłam sobie przerwy celowo. Coś mnie odciągało od tego i jestem po stronie wattpada. Jedna z moich książek ma już ponad 100 k wyświetleń, zdobyłam ogrom czytelników, a nawet stworzyłam swoją grupę na facebooku, by z nimi rozmawiać. Nie skończyłam z pisarstwem. W ciągłym biegu publikuję nowe opowiadania, w które wkładam cząstki mojego serca.
Przewiduję, że pierwszy rozdział na tym blogu pojawi się dopiero w wakacje. Tak, wasze oczy nie kłamią, ani ja.
Żeby moja miłość i zatuszowane uwielbienie do Igrzysk Śmierci wróciło... Potrzebuję was. Bez komentarzy, wyświetleń, motywacji to nie będzie miało sensu, gdyż mogłabym myśleć, że piszę to dla nikogo. Cóż, tym razem myślę, że ostatnie rozdziały były tworzone nie dla siebie, lecz dla was, żebyście nie mieli do mnie pretensji.
Oczywiście miałam ferie, odpoczynek, za trzy dni mam 14 urodziny. Mogłam wtedy tutaj coś nabazgrać. Ale dziwna siła mnie odtrąca i nie chce mi się tutaj niczego pisać.
Pomóżcie mi odbudować tego bloga! Pomóżcie mi przywrócić go do życia!

Płonący Kosogłos

6 komentarzy:

  1. Dlaczego?! Nie! Dlaczego?!
    Błagam Cię! Zostaw to tak jak było! Kocham tego bloga!może mało osób tu zagląda ale ja tu wchodzę codziennie!
    Nie rób tego! Jeszcze nie zdążyłam nadrobić wszystkich Twoich rozdziałów a ty mi je ot tak usuwasz i zmieniasz?!

    O nie kochana!! Tak się nie bawimy!!

    Oczywiście żartuję... ja też zrobiłam sobie przerwę bo nikt mojego bloga nie czyta. Ale widzę że to nie rzadkie zdarzenie...

    Cóż. Kończę. Weny życzę! Trzymaj dalej i miej siłę pisać!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    karamel56

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, znalazłam twojego bloga przypadkiem na jednej ze stron typu " jak rozpowszechnić bloga, powiem Ci tak. Ja mam bloga od roku i nikt na niego nie wchodzi, a jednak się nie poddałam, lecz jeśli Ty masz może po prostu nowe natchnienie to trzymam kciuki.

    Zapraszam także do mnie:-)
    https://pozytywnaja.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana!
      Weszłam na Twojego bloga i siedziałam tam prawie cały dzień! Jest przemegaśny!!! Chyba stanie się jednym z moich ulubionych!!!

      Zapraszam do mnie!
      - blog o Igrzyskach Śmierci:
      hangingtree.blox.pl

      -blog o Niezgodnej:
      burndivergentnewend.blox.pl

      Pozdrawiam
      karamel56

      Usuń
  3. Nie wiem dlaczego, ale mam tak samo. No kompletnie brak weny! Oczywiście, chce dalej czytać bloga! Życzę weny i braknięcia tej mrocznej siły, która obie nas odciąga. Zapalmy znicza dla pomysłowości [*]
    Niestety ja już muszę kończyć, ale zapraszam do mnie na... no, nie tak już nowy rozdział.
    L.H.G

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju przez pewien czas zapomniałam o moich kochanych Igrzyskach i o tobie :(( a był to mój ulubiony blog.
    Życie ciągle idzie i są sprawy ważne i ważniejsze... rozumiem cię :) mam nadzieję że mnie pamiętasz <3 czekam aż nabierzesz chęci do tego bloga <3 ja nie mogę się już doczekać :))

    OdpowiedzUsuń